dağınıkveyalınayak.

muratozkilic:

Hatırlayışın tekrar eden günlerinden biri daha. Hava yapış yapış, beynim uğultulu ve şehrin batı kısmındayım. Birbirine benzeyip ziyan olan insanlar ve doyumsuz gözleri var etrafta. Bunalımsal akılları olsa bile fikirleri yok. Anlam daralmasından ıskartaya çıkan düşüncelerim ve es vermeden…

Reblogged from muratozkilic with 35 not

filkadin:

elbette hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor. aslında istemediklerim bile gitmesi gerektiği gibi gitmiyor. ben ağlıyor muyum. evet ağlıyorum. ama bunun konumuzla ilgisi yok. hiçbir zamanda olmayacak. sigara içelim mi. içelim.

Reblogged from evdencokuzaktabiryerlerde with 72 not

Ben bu gece unuttum.
Alıştımların yerini artık unuttum aldı.
Bu gece büyüdüm.
Bu gece neyin ne olacağını nasıl olduğunu anladım.
Sınırları zorlamanın her zaman doğru olmadığını anladım.
Bir şey bir kere bittiyse arkaya dönüp bakmanin ne kadar gereksiz olduğunu anladım.
Boğazımdaki düğümleri çözdüm. Acıma acı katmayi sonlandırdım.
Rahat nefes alıyorum artık. Geceler değilde gündüzler mühim.
Güneşin doğması mutluluk artık. Yağmur hüzün başlangıcı değilde mutluluk bundan böyle.

"Gidelim buradan… Göğsünü sıkan, içini daraltan o laneti geride bırakıp gidelim. Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık. Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim. Gidelim buradan… İlaçlarını yanına alma. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi? Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim…"

Ali Lidar (via sarhosadam)

(Kaynak: sarhosadam)

Reblogged from seversentanirsin with 210 not

http://gelmenolur.tumblr.com/post/89769463507/ben-gitmelerinizi-ezberledim-kalman-n-kitab-n

gelmenolur:

Ben gitmelerinizi ezberledim,
kalmanın kitabını yazdım.
"Gitme" dememin hiç birinizi durduramiyacağını biliyorum artık.
Artık terk edilmenin labirentlerinde kaybolmuyorum.
Uçurumlardan düşmüyorum sırf siz tutmuyorsunuz beni diye,
öylece aşağı bakabiliyorum korkmadan.
İnsan üzülmüyor…

Reblogged from gelmenolur with 65 not

"

Kırgınım
ve az kaldım
yetmeyecek gibiyim sana
kuş kadarım yani

-ki ölüyorum
adım güvercin ölüsüne çıkıyor

"

(via iremmcoskun)

Reblogged from iremmcoskun with 13 not

Yoksun

Yine yoksun. Gelmiyorsun. Renklerim birbirine karışıyor. Son kırmızım griye dönüyor. Kayboluyorum. İçimin denizleri birer birer kuruyor. Son yaprak da senin için düşüyor. Ben bu kadar üşür müydüm? Yalnızlığı, sensizliği bu denli içimde hisseder miydim? Bilemiyorum. Kalemim yine senin için yazıyor. Belki gelirsin diye, belki grimi tekrar kırmızıya döndürürsün diye. Belki denizlerimi tekrar dalgalandırırsın diye. Hâlâ bekliyorum. Ben bekledikçe gelmeyesin tutuyor. İnadına kırmızılarımı griye boyuyorsun. Özlettikçe ağırlaştırıyorsun. Yoruluyorum. Takatim kalmıyor. Yarım kalıyor, kendimi tamamlayamıyorum.Sen yoksan nefes almak yok sevgilim. Sen yoksan adım atmak, rota belirlemek yok. Yüreğimin sesini dinle, içimdeki her şeyin beni terk ettiğini duy. Bırak giden gitsin, azalan azalsın diyorum. Olmuyor. Olmadığın yüreği taşımak zor geliyor. Bir tek özlemim azalmasın istiyorum. İliklerime kadar işlesin. Gidenler kadar içime gel istiyorum. Bir de çanlar yine senin için çalıyor.

Burada her şey gelmeni bekliyor. Gökyüzünden inen kar taneleri sen gelmeden erimeyeceklerini söylüyorlar. Güneş sensiz ısıtmayacağını, gazeteciler gazetelerini dağıtmayacağını, çocuklar hiç avutulmayacaklarını söylüyorlar.

brstuna:

Lafa değil icraata bakanlar, arada bi ellerinize de bakın. Orada 14 yaşında komaya girip 15 yaşında ölen bir çocuğun kanını göreceksiniz.

#BerkinElvanÖlümsüzdür

Reblogged from kizilokyanus with 62 not

http://icguveysindeniclice.tumblr.com/post/79267636788

zieg:

1300 yıl önce…

Hüseyin, Muharrem ayının 10’uncu günü şehit edildi. Cesedinde yüzlerce ok yarasından başka, 33 mızrak, 34 de kılıç darbesi vardı. Kerbela’da, çocuklar bile oklarla ve kılıçlarla öldürülmüştür. Hüseyin dahil, şehit edilen 72 kişinin başı kesilmiştir. Bu vahşet,

Reblogged from icguveysindeniclice with 147 not

Babalığın sadece hasta olduğumda (hastaneye falan kendim gittiğimden hiç bahsetmiyorum) haplarını aldın mı? Iyi misin? demekten geçtiğini sanan bir babaya sahibim.

Bedenim kalsa ruhum beni terk etse?

Belki ben kolay yolları seçemiyorum, belkide gerçekten kötü biriyim. Birilerini koruyayım , kırmayayım derken aksine yok ediyorum. Sonra diyorum ki “ben ne yaptım sanki? ” Ama iş işten geçmiş oluyor. Ben elimdekini çoktan kaybetmiş oluyorum. Her seferinde, her başlangıçta adımlarımı doğru seçme kararı alıyorum, başaramıyorum. Her defasında eli boş dönüyorum.

Yoruldum.
Sağlıksız arkadaş ilişkilerimden yoruldum
Samimiyetsiz cümleler duymaktan yoruldum
Seni seviyorumlara inanmaktan yoruldum
Kendimden yoruldum

Yalnızlığı nefesimde hissetmekten bıktım!

Onca mutluluk varken, paylaştığın bir sürü şey varken, eğlencenin dibine vururken bir an da çekip gitmek niye?

http://m.youtube.com/watch?v=2A6CEw0gN5I

Mutsuz gecelere itafen;
“Dağı dağa kavuşturan ben idim..”

yalnizlikmasalcisi:

limonuseverim:

babasından çok sevgi ve ilgi gören kızları mutlu etmeniz cidden çok zor bi şey.

babasından hiç ilgi ve sevgi görmeyen kızları da mutlu etmeniz cidden çok zor bişey.

Reblogged from yalnizlikmasalcisi with 70 not

İçimdeki ağlama isteklerine bir neden bulamıyorum.
Bir de duygular çok değersiz.
Çok anlamsız.

”..Canıma can düştü.”